pirmdiena, 2009. gada 12. janvāris

Mērkaķīts ir atpakaļ

Nuja, atpakaļ ir. Man šķiet, es te varētu nostrādāt līgumā paredzēto gadu un tad skatīties tālāk ko un kā. Vai, Latvijā bija forši, draugi un radi un sniegs, jaukas brīvdienas. Nezin vai tik jaukas liktos, ja nebūtu bijis prom :)

Atgriežoties viss apmēram pa vecam, sniega nav, šodien pa āru varēja staigāt biezo jaku nemaz nevelkot. Pirmās dažas dienas no rīta bija sarma un drusku zem nulles. Bet īri tāpat skrien ar plikiem stilbiem, viņi tādi sportiski. Kolēģis stāstīja, ka pilsētas centrā vienā aukstajā rītā redzējis puiku, kas uz ceļgala lecina futbolbumbu -- šortos un t-kreklā. Es gan neesmu necik sportisks, viendien mājupceļā aptiekas logā pamanīju asinsspiediena aparātu, par diviem eiro tas aparāts izmērīja garumu, svaru, asinsspiedienu un pulsu un gribēja kaut ko vēl, bet es kāpu nost. Svars par lielu, asinsspiediens par augstu un viņi abi ir drošvien saistīti.

Nu lūk, un tarā, šodien pie manis ierodas pagājušo nedēļu pasūtītais divritenis. Tas bija tā -- trešdien no rīta es uz līmlentes ar rūtiņu lapu saliku atzīmes un sanāk mērlenta. Izmērīju savus izmērus, un wrenchscience.com man pateica, cik lielu rāmi vajag. Tad Toms iekš chainreactioncycles.com pasūtīja un šodien ir liela kartona kaste darbā klāt. Stiepām cauri visai pilsētai un pusceļā pasēdējām uz soliņa. Kastē iekšā ritenis bija jau pa lielam salikts -- jāuzliek sēdeklis, pedāļi, jāpieskrūvē stūre, jāieliek priekšējais rats un jāiever priekšējās bremzes. Un tad vēl neliela regulēšana, gaiss riepās un, huhū, brauciens var notikt! Man pēdējās dienās ausis aizdomīgi uz sāpēšanu taisās, tāpēc šodien baseinu izlaidu, bet pavadīju Tomu līdz baseinam ar jauno riteni. Ak, tā, modelis ir šis te -- BeOne Aspire 1.0. Par apmēram 230 latiem RS Tora amortizators un Deore pārslēdzēji un 12.9kg nav nemaz tik slikti, vai ne?

Brīvdienās nopirkām NFS Undercover spēli, aprakstos viņa galīgi nolikta, viss esot auzās, vadības modelis galīgi sajāts un tā. Nu, man šķiet, vadība diži neatšķirās no iepriekšējām versijām, tāda pati arkāde. Pilsētas ielās ar daudz mašīnām ir problēmas ar kadru skaitu sekundē, bet pa kanjoniem atkal brauc braši.

Darbā darbi tāpat turpinās uz priekšu, visi kolēģi vēl nav atpakaļ no ziemas miega, bet nu tā. Priekšnieks Marks pēc riteņa apskates novēlēja nenosisties. Kāju lauzt vari, bet nenosities, tā viņš teica. Viņš bija redzējis brīvdienu video, kur es gāžos krūmos.

Priekā un uz sadzirdēšanos!

2 komentāri:

Anonīms teica...

nujā, nākamreiz būs ar ko mājās braukt:)

Gacha teica...

Es jau domāju, cik tad ilgi tu bez riteni tur izturēsi :)