otrdiena, 2013. gada 12. februāris

***


Tā kā es šīs lapas adresi plaši nestāstu, es šeit varu rakstīt visu, kas ienāk prātā, vai ne? VAI NE?

Par tēmu (par nozušanu prom) galvenais jaunums ir, ka ir biļetes marta beigās uz Spāniju! Desmit dienas ar šosejas ričukiem pa asfaltiem Alikantes apkārtnē. Tur būs silts un saulains, un vajadzēs daudz pretiedeguma krēma, haha, es jau berzēju rokas!

Esmu drusciņ ar to velo lietu aizrāvies un savā kāmīša skrejratā cītīgi gatavojos sezonai visu cauru ziemu. Ārā braukt man īsti nevelk--slapjš, auksts, viegli saslimt, var sasisties, un grūti taisīt strukturētus treniņus. Un braukt tāpat var tikai bāzi, jo intervālus braucot sanāktu sasvīst, sarīties aukstu gaisu un tad gulēt gultā un dzert balzāmu un citroseptu un citronu tējas ar ingveru un lietotot kaklu pūšamos un ķiplokus visur un kaklu sīrupus un vitamīnus.

Ārā esmu bijis gan. Dažas reizes uz centru pēc auto, kas tur skumīgi palicis pēc "labdien, taksi, vediet mani ātri uz mājām". Vienu dienu izbraucu līkumu pa laukiem, un noīsināju atpakaļceļu pāri aizsalušam Burtnieku ezeram:

Mans vecais, ne vienmēr uzticamais Corratec uz Burtnieku ezera ledus
Citās brīvdienās xc.lv saorganizējās brauciens pa Daugavu, laiks bija brīnišķīgs, sniega biezums optimāls, patīkami izbraukājāmies:


Tātad, tātad, nopietnā braukšana tomēr notiek iekštelpās kāmīša ritenī, TrainerRoad programmas vadībā. No malas izskatās kaut kā šitā. Bargais, virtuālais treneris reizēm nodzen pilnīgi bez žēlastības. Bet, bez pūlēm nav rezultātu, un pēc grūtākiem braucieniem kaut kā ir lielāks gandarījums arī.

Daudzi cilvēki nīst braukšanu uz trenažiera, jo nāvīgi garlaicīgi uz vietas pedāļus mīt taču. No savas pieredzes varu teikt, ja ir kārtīgi liela slodze, tad nav laika garlaikoties, jo viss fokuss, visa koncentrācija aiziet intervāla izturēšanai. Bet nesen man gadījās spoža doma, kā lietas padarīt vēl interesantākas! Visiem zināms par chatroulette, vai ne? Video čats ar nejaušiem svešiniekiem. Čat-ruletes lapā viss ir sabojāts, bet ir līdzīgs serviss-Omegle. Es vienreiz pamēģināju.

Iedomājies, tu esi video čatā un savā nodabā meklē virtuālā seksa partneri, te pēkšņi tavā ekrānā ir sasvīdis džeks, kas ar pārgrieztām acīm minas uz riteņa!

Biežākās reakcijas bija

  • O_O
  • smiekli un "wow, that's a ... first"
  • "keep up the good work bro"
  • "lol r u lance armstrong!?!"
  • kā arī dažs neizpratnes pilns "wow, dude, WTF? Just... WTF?"

Garākajā čata sesijā es paguvu nobraukt veselu 10 minūšu intervālu, atsildīties un nodemonstrēt, kā rullis vispār strādā. Kā ... kā cilvēks vispār var nebūt redzējis velo trenažieri?

Tātad, tas bija jautri! Un jocīgi. Nezinu, vai to darīšu atkal. Man tagad laiks kāpt uz ruļļa!

2 komentāri:

Puuks teica...

:D WTF dude?

A skatīties kādu filmu/seriālu nevar braucot? Vai arī tā sanāk pārāk nodalīta uzmanība?

Pēteris teica...


Ō, visu ko esmu pamēģinājis. Filmas un seriāli--protams, audiogrāmatas un parastās PDF-grāmatas ar kārtīgi lielu fontu. Nopirku XBox kontrolieri, kas ar PC spēlēm lieliski strādā, un dzenāju spēlītes arīdzan!

Bet to visu var darīt mierīgajos, ilgajos. Intervālos, kā jau rakstīju, nav laika garlaikoties. Bet videočats likās pārāk jautri lai nepamēģinātu :-D